Как се поръчва | Практикер


1. Избирате продукт и натискате бутон


 

 


2. При натискане върху количката, се показват избраните от вас продукти. За да продължите с поръчката - натиснете бутон ПОРЪЧАЙ



3. Виждате съдържанието на количката



3.1 Ако желаете да закупите по-голямо количество от 1бр, попълнете в поле „Количество” и изчакайте автоматично да се обнови сумата или натиснете бутон Обнови количката

 

За да продължите с поръчката натиснете бутон Купи онлайн



4. На този етап системата изисква от Вас регистрация (ако имате регистрация в сайта на Technopolis, може с вашите данни да влезете и в сайта на Практикер)

 

5. Влезте с Вашата електронна поща и парола.

 

5.1 При липса на такива се регистрирайте като нов потребител, натискайки бутон Регистрирай се

 

5.2 Ако искате да влезете с акаунта си в Google, можете да го направите като натиснете бутон


 


6. На екрана се показват опциите за доставка. Ако изберете "Взимане от магазин", посочете желания от Вас магазин и попълнете полетата за получател на стоката.



6.1 Ако изберете "Адрес за доставка", но нямате създаден такъв, попълнете всички полета и натиснете бутон "Запазване".



6.2 Можете да промените адреса за доставка, чрез бутона "Редактирай".



Натиснете бутон

 

Отваря се прозорец „Плащане“, в който можете да изберете вида плащане:

  • Наложен платеж
  • Без фактура
  • С фактура


Ако желаете да ви бъде издадена фактура, задължително трябва да попълните данните за нея.



Може да изберете и други начини на плащане:

  • Банков превод
  • Банкова карта*

*задължително попълнете банката издател на вашата карта
**При "Банков превод" задължително се издава фактура.



Натиснете бутон

 

Отваря се прозорец „Потвърждение на поръчка“. Моля проверете всички данни по поръчката. Прочетете общите условия на сайта и ако сте съгласни с тях, задължително поставете отметка на "Приемам общите условия"
*Вижадате допълнително поле за "Обработка и транспорт" на вашите продукти, които се определят спрямо "Общите условия" на сайта.



Натиснете бутон

 

Генерира се номер на поръчка, по който можете да следите статуса ѝ във вашия профил:


Сравни ()